wtorek, 30 października 2012

Pozycjonowanie stron www sposobem na pieniądze

Podczas pozycjonowania swojej strony internetowej doszedłem do ciekawych wniosków. Otóż tak na prawdę, skoro jestem w stanie wypozycjonować własną witrynę, to mogę robić to dla kogoś. Z tego co widzę to jest bardzo dużo osób, które szuka firm zajmujących się pozycjonowaniem. Mowa o poszukiwaniach takich małych firm, gdyż duże korporacje bardzo często zaniedbują klientów (tak czytałem w sieci, a ile w tym prawdy - hmmm..).

Ja co prawda obecnie wiem bardzo mało, ale kto wie, może pozycjonowanie jest sposobem na przeżycie? Prawda jest taka, że pracować w ten sposób można zdalnie - jest to jedna z zalet pracy w domu.

Wydaje mi się, że trzeba cały czas testować i dążyć do tego, aby pozycjonowanie stało się łatwiejsze i bardziej zoptymalizowane. Możliwy jest zakup specjalnego oprogramowania, które będzie mogło pewne zadania wykonywać automatycznie. Więc tak na prawdę moim zdaniem fajnym pomysłem na biznes jest założenie agencji interaktywnej zajmującej się przede wszystkim pozycjonowaniem. W tej branży najbardziej liczą się czas i efekty. Im szybciej się zacznie, tym szybciej będą widoczne pieniądze za efekty.

1 komentarz: