piątek, 5 października 2012

Zarabianie na koszulkach

W ostatnich miesiącach w polskim Internecie robi furorę nowa metoda na zarabianie przez Internet. Polega ona na tym, że tworzy się produkt (a dokładniej koszulkę z własnym nadrukiem), poleca i sprzedaje. Mowa o serwisie http://cupsell.pl. Jest to bardzo fajna platforma, dzięki której można zarabiać w sieci.

Jest ona na tyle przemyślana, że pozwala ustalać własne prowizje. Więc to tak na prawdę od nas zależy, ile zarobimy. Najkorzystniej jednak będzie ustalenie niskiej prowizji, która będzie wynosiła do 10 złotych. Wtedy mamy pewność, że produkt się sprzeda. Oczywiście im więcej sprzedamy, tym więcej zarobimy.

Rejestrując się w serwisie mamy możliwość ustalenia własnej nazwy sklepu. Warto go promować na wiele sposobów. Nie od dziś wiadomo, że social media pozwalają na szybki zarobek, a w naszym przypadku będą służyły za narzędzie wirusowe, dzięki którym rozejdzie się informacja o naszym produkcie do dużej ilości osób.

Przyznam się szczerze, że pierwszy raz spotkałem się z takim serwisem. Póki co, ja nie mam co liczyć na kokosy. Fakt - stworzyłem własny mini bazarek, ale co z tego jak nikt nie chce kupić koszulek z nadrukiem, który przygotowałem. Może kiedyś stworzę stronę rozrywkową i zacznę promować właśnie tam koszulki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz