sobota, 13 października 2012

Optymalizacja pracy przez Internet

Fakt, że moją internetową działalność traktuję jako dodatkową, ale fajnie by było, jakby moja praca była efektywna. Mam na myśli to, że czasami mam problem związany z motywacją do pracy. Wpadłem na dosyć ciekawy pomysł, który postanowiłem wprowadzić do mojego biznesu.

Lista TO-DO

Jest to nic innego jak lista rzeczy, które mam do zrobienia w danym dniu. Każdego wieczoru poświęcam pięć minut na analizę mojej dotychczasowej pracy przez Internet i dopisuję czynności, które muszę wykonać. Warto stworzyć sobie taką listę, gdyż ja osobiście wtedy wiem, co konkretnie mam do roboty. Nie mam wtedy czasu na obijanie się i myślenie "co ja bym tu jeszcze zrobił..?".

Polecam taką metodę każdemu, kto ma problem z mobilizacją i pracą w domu. Pisać można na kartce papieru, można także elektronicznie. Z pewnością w sieci znajdują się programy, które umożliwiają zapisywanie "w chmurze" takich danych. Niestety ja nie musiałem szukać - swoją listę trzymam w Wordzie i dobrze mi się tak pracuje.

Efekty już są, a zacząłem dopiero kilka dni temu pracować z listą. Spróbuj takiego sposobu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz