piątek, 19 października 2012

Moja praca online

Prawda jest taka, że nie przypuszczałem, że kiedykolwiek będę zarabiał w Internecie. Kiedyś była to dla mnie czarna magia, a teraz, powoli się uczę i osiągam całkiem niezłe efekty. Takie są one przynajmniej dla mnie.

Obecnie mogę się pochwalić, że w przeliczeniu na miesiąc, wyciągam średnio 30-40 złotych w miesiącu dochodu pasywnego. Jest to ponad złotówka dziennie bez żadnego wysiłku. Pamiętacie o tym, jak pisałem o zarabianiu na AdSense? Poszperałem trochę po sieci i po kilku godzinach całkiem przypadkowo znalazłem swoją pierwszą niszę. Stało się to przypadkowo - na pewnym forum ktoś miał w stopce odnośnik do takiej mini strony. Dzięki Ci kolego lub koleżanko za ten podpis, dzięki Tobie zacząłem już trochę zarabiać.

Szczerze mówiąc, zdziwiłem się, że zarabianie przez Internet na AdSense jest takie łatwe. Chyba faktycznie trafiłem na perełkę (niszę), ponieważ strona jest już w pierwszej dziesiątce na interesujące mnie słowo kluczowe. Domena ma dwa tygodnie. Chyba otrzymała jakiś bonus od systemu Google. Mimo wszystko cieszy mnie to, że stawki są spore - wychodzi jakieś dwa złote za klik w przeliczeniu. 20 klików i mam 40 zł:)

Chciałbym się skupić tylko na jednej metodzie zarabiania, gdyż wtedy będę w stanie osiągnąć jakieś sensowne zarobki. Zdaję sobie sprawę, że przede mną długa droga, ale dam radę - wierzę w siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz