środa, 7 listopada 2012

Skup się na jednej pracy

Wiele osób zaczynających swój internetowy biznes popełnia jeden standardowy błąd. Pracując jako freelancerzy bardzo często próbują oni zarabiać jednocześnie na kilka sposobów. Ja zauważyłem po sobie, że niestety, ale nie jest to możliwe. Tzn. jest, ale nieefektowne.

Warto zatrzymać się przy jednej metodzie i w stu procentach właśnie jej poświęcać swój czas. Z pewnością takie zachowanie przyniesie lepsze efekty, niżeli praca na kilka frontów. Czyli jeśli próbuję zarabiać na AdSense to nie pcham się już w pisanie tekstów na zlecenie.

Sam osobiście myślałem, że będę w stanie zarabiać z wielu źródeł jednocześnie (głównie po to, aby dywersyfikować swoje źródła dochodu). Fakt - dodałem na początku trochę tekstów np. do Textmarketu, ale już nie zamierzam. Postanowiłem, że skupię się tylko i wyłącznie na reklamach adsense. Mam tylko nadzieję, że nie będzie to niewypał (póki co, jest w porządku) i moje zarobki będą rosły z tygodnia na tydzień.

Tobie radzę to samo - jedna metoda - skup się na niej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz