piątek, 16 listopada 2012

Witryny, które mnie zainspirowały

Nie oszukujmy się - silnym bodźcem, który zadecydował o tym, że piszę tego bloga były inne blogi, które stały się dla mnie inspiracją. Takich serwisów motywujących było kilka. Do dnia dzisiejszego odwiedzam je każdego dnia i regularnie czytam. Pisane są one bardzo fajnym językiem i to sprawia, że trafiają do mnie te treści bardzo szybko.

Podstawowym serwisem, dzięki któremu zarabiam online jest blog o zarabianiu. To akurat jest blog Marka, który zarabia pasywnie od dłuższego czasu. Jest to blog o zarabianiu pieniędzy na blogach i nie tylko. Znajdują się tam wpisy związane z pozycjonowaniem, sposobami spieniężania ruchu i praktycznymi poradami odnośnie tego, jak zarabiać przez Internet.

W sumie jest to jedyny blog, bowiem reszta to serwisy lub fora dyskusyjne.
Nie chciałbym się rozdrabniać, zatem podam jeszcze tylko jeden odnośnik. Otóż jest to forum o pozycjonowaniu i optymalizacji, które również jest przeze mnie regularnie odwiedzane. Posiadam tam własne konto i udzielam się w wielu wątkach. Bardzo fajne miejsce, zawsze otrzyma się porady i odpowiedzi na pytania. POLECAM.

4 komentarze:

  1. Też mam swoją listę blogów, które sprawiły, że mój blog powstał właśnie dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maćku, podziel się taką listą!

    OdpowiedzUsuń
  3. I co Maćku, dostaniemy listę? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maćku już 2 rok czekam na tą listę :P

    OdpowiedzUsuń