środa, 19 września 2012

zarobki-online.blogspot.com

Cześć!

Kilka minut temu założyłem tego bloga, ponieważ postanowiłem, że nie ma co dłużej się obijać w domu i po prostu zacząć coś robić w kierunku pieniędzy. Nie jestem biedny, ale też się u mnie w domu nie przelewa więc doszedłem do wniosku, że czas wziąć sprawy w swoje ręce.

Wybór padł na zarabianie online, gdyż Internet jest bardzo rozległy i warto powalczyć o jakiś kawałek tortu pieniężnego. Chciałbym zarabiać kwoty rzędu tysiąc złotych miesięcznie. To jest takie minimum, które sobie zakładam właśnie w tym momencie. Oczywiście byłoby fajnie, jakby ta kwota przekraczała 1000 zł. Będę próbował wielu sposobów na zarabianie przez sieć. Mam nadzieję, że wszystkie z nich uda mi się opisać tutaj - na blogu zarobki online.

To tyle słowem wstępu, jak się ogarnę ze sprawami prywatnymi to zacznę dodawać jakieś recenzje i pisać ile zarobiłem itp (ale to akurat nie jest pewna informacja, muszę to przemyśleć).

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że ludzie prowadzą takie blogi. Twój jest kolejnym, który podtrzymuje cykl blogów o zarabianiu przez Internet. Powodzenia przy projektach!

    OdpowiedzUsuń
  2. rowniez ci zycze powodzenia, bede odwiedzac regularnie twojego bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także niedawno założyłem bloga i też mam zamiar zacząć zarabiać. Także życzę i Tobie powodzenia i zapraszam na mojego bloga:
    http://zarob-pieniadze-przez-internet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.
    Widzę że aktywnie pracujesz w internecie. Chciałbym pokazać Ci jakim sposobem ja zarabiam. Wejdź na tą stronę
    www.pasywny-przychod.blogspot.com
    i zobacz co mam Ci do przedstawienia, a może zainteresujesz się tym przedsięwzięciem tak jak ja.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń